اخبار روزفناوری

گوگل توضیح می دهد که چرا شارژ بی سیم Qi2 از پیکسل 9 کنار گذاشته شد و با سرعت پایین صنعت پیش رفت

گوگل توضیح می دهد که چرا شارژ بی سیم Qi2 از پیکسل 9 کنار گذاشته شد و با سرعت پایین صنعت پیش رفت

با عرضه سری پیکسل 9، کاربران مشتاقانه نه تنها به‌روزرسانی‌های جدیدی را پیش‌بینی می‌کردند، بلکه امیدوار بودند که شارژ بی‌سیم Qi12 که مبتنی بر فناوری MagSafe اپل است، اضافه شود. در حالی که استاندارد شارژ در سال 2023 راه اندازی شد، به سری پیکسل 8 نرسید. انتظار می‌رفت که گوگل تصمیم بگیرد با سری‌های آینده وارد بازار شود، اما با ناامیدی جامعه فناوری، این اتفاق نیفتاد و این شرکت دلیل آن را توضیح داده است.

سری Pixel 9 از شارژ بی‌سیم Qi2 استفاده نکرد زیرا Google در حال حاضر هیچ نقطه‌ای برای ایجاد تغییر نمی‌بیند

از زمانی که آخرین استاندارد شارژ Qi12 یک سال پیش راه اندازی شد و تراز مغناطیسی را معرفی کرد که منعکس کننده فناوری Magsafe اپل بود، کاربران منتظر عرضه دستگاه های پرچمدار اندروید با شارژ بی سیم بودند. انتظار می رفت که سری پیکسل 8 با آن عرضه شود. با این حال، اگر گوگل نتواند این را در آخرین لحظه قبل از انتشار سری خود اضافه کند، قابل درک است.

کاربران اکنون منتظر ارتقاء برای رسیدن به سری Pixel 9 بودند، اما وقتی آخرین سری از استاندارد شارژ استفاده نکردند و از سیستم قدیمی Qi پیروی کردند. همانطور که توسط Android Authority گزارش شده است، Google دلیل خود را برای ادامه ندادن ارائه کرده است. با این فناوری، و دلیل آن این است که پروتکل قدیمی‌تر به‌طور گسترده‌تر در بازار در دسترس است و Google دلیلی برای تغییر در حال حاضر پیدا نمی‌کند، زیرا فکر نمی‌کند در حال حاضر سود ملموسی به همراه داشته باشد.

Qi12، برای کسانی که با استاندارد شارژ بی‌سیم آشنا نیستند، به منظور ارائه سرعت شارژ سریع‌تری است که می‌تواند تا 15 وات برسد و برخلاف سایر سرعت‌های شارژ ارائه شده، می‌تواند با هر شارژر بی‌سیم استفاده شود. با سیستم قفل مغناطیسی که ارائه می کند، فرآیند شارژ با کمک همترازی کامل تلفن و شارژر بهینه می شود. این تراز به ارائه یک تجربه شارژ ثابت بدون نوسانات زیاد کمک می کند و راندمان شارژ را به طور کلی بهبود می بخشد.

daafd988daafd984 d8aad988d8b6db8cd8ad d985db8c d8afd987d8af daa9d987 da86d8b1d8a7 d8b4d8a7d8b1da98 d8a8db8c d8b3db8cd985 qi2 d8a7d8b2 d9be 66be1d6e2126b

کاربران می‌توانند از آهن‌رباها برای اتصال لوازم جانبی استفاده کنند، درست مانند کاری که علاقه‌مندان اپل با حلقه مغناطیسی MagSafe با افزودن سه‌پایه یا حتی پایه‌های پشت تلفن انجام می‌دهند. گوگل باید دلیل خود را برای عدم استفاده از Qi12 با سری پیکسل 9 داشته باشد، و ما می توانیم امیدوار باشیم که این ارتقا با عرضه Galaxy S25 در سال آینده راه خود را باز کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا